
Ekonomisk förvaltning
Vi förstår vikten av att skapa en trivsam boendemiljö för era medlemmar och vi strävar efter att underlätta för er förening genom att ta hand om alla ekonomiska aspekter. Med vår noggranna ekonomiska förvaltning kan ni vara trygga i att er bostadrättsförenings ekonomi hanteras effektivt och i enlighet med gällande regelverk. Ni får även rådgivning utifrån er förenings specifika behov och vi hjälper er med beslut som säkerställer en välfungerande och sund ekonomi på lång sikt.
​
Vi erbjuder även en snabb och smidig medlemsservice för era hyresgäster och medlemmar.
​Med vår tjänst får ni tillgång till en användarvänlig boendeportal där era medlemmar enkelt kan hantera sina betalningar och hämta ut uppgifter om sina hyresobjekt.
​
I vår ekonomiska förvaltning ingår bland annat:​
Löpande bokföring
Kvartalsrapportering
Bokslut och årsredovisning
Budget
Avisering
Administrering av lägenhets- och medlemsförteckning
Medlemsservice
​
Kontakta oss idag för en kostnadsfri offert!​​
Bokföring
Vi tar hand om all löpande bokföring och hanterar alla era ekonomiska transaktioner.
Avisering
Avisering med olika betalningsalternativ. Där medlemmarna kan se sina avier direkt i boendeportalen.
Boendeportal
En portal för medlemmar och styrelse att hitta all information man kan tänkas behöva.
Årsredovisning
Vi tar hand om hela processen med att sammanställa och upprätta er årsredovisning.
Lägenhetsregister
Vi håller löpande era register uppdaterade och ser till att lagkraven uppfylls.