top of page
Renoverad byggnad

Ekonomisk förvaltning

Vi förstår vikten av att skapa en trivsam boendemiljö för era medlemmar och vi strävar efter att underlätta för er förening genom att ta hand om alla ekonomiska aspekter. Med vår noggranna ekonomiska förvaltning kan ni vara trygga i att er bostadrättsförenings ekonomi hanteras effektivt och i enlighet med gällande regelverk. Ni får även rådgivning utifrån er förenings specifika behov och vi hjälper er med beslut som säkerställer en välfungerande och sund ekonomi på lång sikt.

​

Vi erbjuder även en snabb och smidig medlemsservice för era hyresgäster och medlemmar.

​Med vår tjänst får ni tillgång till en användarvänlig boendeportal där era medlemmar enkelt kan hantera sina betalningar och hämta ut uppgifter om sina hyresobjekt. 

​

I vår ekonomiska förvaltning ingår bland annat:​

Löpande bokföring

Kvartalsrapportering

Bokslut och årsredovisning

Budget

Avisering 

Administrering av lägenhets- och medlemsförteckning

Medlemsservice

​

Kontakta oss idag för en kostnadsfri offert!​​

Bokföring

Vi tar hand om all löpande bokföring och hanterar alla era ekonomiska transaktioner.

Avisering

Avisering med olika betalningsalternativ. Där medlemmarna kan se sina avier direkt i boendeportalen.

Boendeportal

En portal för medlemmar och styrelse att hitta all information man kan tänkas behöva.

Årsredovisning

Vi tar hand om hela processen med att sammanställa och upprätta er årsredovisning.

Lägenhetsregister

Vi håller löpande era register uppdaterade och ser till att lagkraven uppfylls. 

Ljusslingan 30A

120 64, Stockholm

Mån–fre 09.00–15.00

Lunchstängt 11.00-12.00

08-447 77 08

bottom of page